מי אני

tamar picture

 

אני תמרי, נעים להכיר, יוצרת, מצלמת, כותבת, מעצבת.

נולדתי בתל אביב במאה הקודמת עם שני איברים נוספים בגופי: מצלמה – זו שבעיניים וזו שאוחזות ידיי מגיל שש. ואיבר נוסף שנקרא: כתיבה. שניהם עבורי צורך קיומי וקמאי, כמו לאכול כמו לשתות כמו לעשות אהבה.
מחברת את חיי במילים, תמונות, טקסטים, דימויים, רגשות.
מילים הופכות סימולטנית בראשי לתמונות ותמונות הופכות סימולטנית בליבי למילים. הליקוט של התמונות והמילים מגיע ממקום של צורך ותשוקה ליצור, לעיתים גם להירפא, גם לשתף. לצד אהבה גדולה לצבע, לאסתטיקה ולחיבור של הכול יחד.
אני חוקרת מילדות את הקשר והחיבור הזה –  מילה ותמונה, דימוי ותמונה, למה זה כל כך מעסיק ומסקרן אותי, מה קורה כשנוצרים מזה מצרפים, מה זה עושה לי בגוף ובנפש. כיצד מציאות חיי המשתנה ללא הרף, נטמעה ונטמעת בכל המקומות האלו כשהמילים בית, אובדן, פרידה, כאב, אהבה, געגועים מלוות אותי.
אני יוצרת, מחברת ואוצרת מילים ותמונות גם ברשתות החברתיות וגם שם מילים ותמונות הן המניע שלי ליצור, לכתוב, לייצר שיח.

בשנת 2015 עלה לאוויר הבלוג שלי tamariandme.com  ממנו אני כותבת לכם כאן, בלוג שאפשר לי בפעם הראשונה לתת במה לקשר הזה, לשתף אותו לעולם, בלוג שהפך את חיי האיישים והמקצועיים והוביל אותי למסע מטלטל, מסקרן, מפתיע. המסע הזה הביא לחיי שפע אנושי יוצא דופן וסטודיו שהקמתי לפני כשמונה שנים סטודיו Tamari And Me. הסטודיו (או כמו שרבים קוראים לו : הרחם:) הוא מרחב מכיל ומאפשר לרגשות למחשבות, ליצירה ולהשראה. אני מארחת ומנחה בו א.נשים וארגונים לסדנאות של לוחות השראה/לוחות חזון, ערבי תוכן וסדנאות כתיבה. תוכלו לקרוא על כך כאן.

בהכשרתי מעצבת אופנה (חלום ילדות שהתגשם) בוגרת שנקר עם נסיון של שנים רבות בתחום, בוגרת המסלול להוראת אמנות ועיצוב וכיום סטודנטית לתואר שני באוריינות חזותית, תחום שחוקר גם הוא את החוייה האנושית בקשר שבין ויז’ואל לטקסט, לאמנות, תרבות ועוד.

אני מאמינה שכשדברים באים מהבטן ומהנשמה, מאהבה ותשוקה לדבר, נוצרות אדוות מרתקות ומסקרנות בחיים שלנו.
רק להיות קשובים,
לעצמנו.

תמרי סלונים ליבס

tamariandme@gmail.com